analysis

星期六, 5月 25, 2024

高校教師の日常 (3)

學生通知影印機沒紙,我自然要幫學生加紙。(雖然在我讀書時這是學生—也是我—做的。)

我﹕無紙冇所謂,無恥就唔好啦。

學生無奈道﹕方sir好幽默喎。

我﹕係呀,我對襪鬆鬆地丫嘛,咪要揄下囉。

學生被冷到﹕方sir真係好幽默。

---

上電腦堂,天氣剛回暖,就有學生嫌熱要求開風扇。(我一早開了冷氣啦﹗)

雖然有任務給學生做,但顯然有些學生仍會hea的。我突然想起唱《藍精靈》﹕

要佢做嘢無反應,一講食嘢好知醒。

動靜夠多、辦事實禍,幾時得佢生生性。

藍精靈、十分勁。

貪玩貪笑真要命,視你若無形。

是沒法停一停、定一定。

呢班小鬼唔定性。

學生(難受地)﹕唔好唱啦﹗

我﹕頭先有人投訴熱丫嘛,咪幫手降下溫囉。

(又﹕學生說現在電視台播《藍精靈》只有英文主題曲,方某只見到Viu有播沒留意主題曲。)

沒有留言: